Časté otázky

Platba je možná v hotovosti, alebo prostredníctvom platobnej karty pri zapožičaní zariadenia. Platba prevodom je možná len v prípade úhrady vopred. Zariadenie bude vydané až po pripísaní čiastky na náš účet.

Áno, je to možné je však nutné nás o takomto úmysle informovať minimálne 3dni pred ukončením doby nájmu zariadenia.

V prípade, že sa rozhodnete si zariadenie odobrať na kontaktom mieste, nezabúdajte prosím na rozmer zariadenia. Je dobré sa vždy informovať u našich pracovníkov telefonicky. Aj to najrozmernejšie zariadenie však bežne odveziete v osobnom vozidle, v ktorom je možné sklopiť zadné sedadlá. V prípade, že sa rozhodnete využiť našu dopravu, je nutné vopred informovať našich pracovníkov, ktorí Vám upresnia najbližší možný termín dopravy. Ceny dopravy sú uvedené tu. Doprava našim pracovníkom obvykle prebieha v sobotňajších dopoludňajších hodinách.

V prípade poruchy, alebo poškodenia zariadenia je ideálne nás bezodkladne telefonicky kontaktovať. Pokiaľ disponujeme v čase s rovnakým, prípadne podobným zariadením náš technik zariadenie vyzdvihne a privezie Vám náhradné zariadenie.

Pri odovzdaní zariadenia Vám náš technik poskytne úplné zaškolenie. Rovnako je Vám v priebehu zápožičky k dispozícii telefonicky.

Juraj Šebestík

5/5

„Velká spokojnosť, rozhodne doporučujem a v budúcnosti opäť rád využijem Vaše služby.“